Larian Banner
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Mannekes, maak eens iets dat op Sacred gelijkt #255962
20/07/04 08:59 PM
20/07/04 08:59 PM
Joined: Jul 2004
Posts: 1
Funnyboy Offline OP
stranger
Funnyboy  Offline OP
stranger

Joined: Jul 2004
Posts: 1
Ik ben al een tijdje in het bezit van Sacred.
Het is een zeer verslavend spel, maar de firma die het ontwikkeld (Ascaron), heeft het blijkbaar zodanig slecht geprogrammeerd dat ze er niet in slagen om de bugs eruit te krijgen.
1 bug opgelost -> 5 nieuwe bugs er terug.

De opzet is goed, maar de uitwerking trekt op geen kl*

En als ge dan eens ziet wat een aanhang zo'n spel heeft (zelfs met al die bugs erin), zou het dan geen goed idee zijn voor Larian om iets in die zin te maken. Het grote pluspunt van Sacred vind ik het feit dat je online kan spelen op hun servers (karakters worden op hun servers bewaard), zolang je er natuurlijk niet afvliegt (wat ongeveer om het halfuur gebeurd)

Ik denk moest je een soort kruising tussen beide Divinity's en Sacred moet en dit professioneel ontwikkelen, dat je dan een goudmijn hebt.

Gewoon eventjes mijn gedacht.



Re: Mannekes, maak eens iets dat op Sacred gelijkt #255963
21/07/04 01:58 PM
21/07/04 01:58 PM
Joined: Aug 2003
Posts: 4,206
Omicron Persei 8
Morbo Offline

veteran
Morbo  Offline

veteran

Joined: Aug 2003
Posts: 4,206
Omicron Persei 8
Persoonlijk vond ik sacred een beetje saai . grafish was het wel in orde.

˛ wishlist:

grafisch a la farcry engine. (binnen 2 jaar zal iedereen da wel kunnen draaien)
gameplay: was goe vond ik (minder monsters maar moeilijker om te verslaan)
gamewereld: absoluut zoals geen acts die het landschap beperken. Persoonlijk één van mijn grootste minpunten van . ge kunt nie terug naar act 1 en de act lijken los van elkaar. Ik heb niets tegen story acts maar wel iets tegen geografish grenzen. Was 1 van de grootse pluspunten van de wereld van ferol, verdistes, and the dark lands. Ze waren wel in deze 3 delen opgespilts maar ge had een duidelijk beeld van de wereld. Bij transporteren ze u rond en hebt ge geen beeld van de wereld.(zelfs geen world map)
skillsystem: system was voor mij goe maar heeft nog een beetje tweaking nodig
party system: met 1 of met meer? alletwee voor mij goe. Als het met meer is ook selectionboxes hier.
inventory: beetjen ordenen en selectionboxes zouden erg handig zijn
ander stuff: Battlefields een beetje kleiner? de dolls zijn goed maar toch een necromancer tree in het skill systeem. moneysytem of en een vet MPsystem (als extra, SP moet voorang krijgen )


Not in the mood for cheese?
That excuse has more holes than a slice this fine Gorgombert!

Moderated by  Dom_Larian, Larian_QA, Lar_q, Lynn, Macbeth 

Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.6.2