Hoi,

ik zit met een praktisch vraagske bij D II en ik kan in de manual die bij de xbox-versei zit niets over vinden...

Ik ben aan level 6 en heb al veel "loot" gevonden en in m'n inventory zitten en toen ik op level 4 à 5 zat raakte ik overbelast in gewicht (zat op 100/100) en meer kon ik niet met me mee nemen ... ik heb dan 1 skillpunt geinvesteerd in "Packed and Ready". (... /tot 120 items).

Nu is mijn eerste vraag:
kan ik ook items ergens voorlopig bewaren in een kist?

Ik zou het nu ook niet erg vinden mocht dat niet lukken, want voordeel is dan wel dat ik nooit "ergens" iets van m'n spullen kan vergeten lol ... iets wat ik in DD meermaals heb meegemaakt...

En wat de Skills betreft:
ik heb nu alleen nog maar gekozen voor lockpick en ook fireball.
Die skill "Master Herbalist" lijkt me ook aardig!

En wat ik erg waardeer is dat je in het spel altijd eerst kan bekijken hoe elke skill werkt!

Wat handelen betreft komt m'n tweede vraag:
kan ik als ik een vergissing heb begaan (bijvoorbeeld het verkeerde item gekozen om te (ver)kopen), deze herstellen?? [zoals in DD en BD wel heel gemakkelijk en duidelijk kon]
Wat ik wel waardeer is dat je bij het handelen nooit zomaar iets kan verkopen wat je op dat moment bij je "equipment" zit! ;\)
Misschien dat ik eens ik dit nieuwe handelsysteem in de vingers heb ik niets anders meer wil hihi ...

Nog wat persoonlijk ge-filosofeer \:-D ....
Ik bewonder tevens de moed en vindingrijkheid van Larian!! De moed om bepaalde dingen weer eens anders aan te pakken (zoals het handelen) en de vindingrijkheid hierbij, ook wat de grafische vormgeving betreft van items (heel leuke details ook weer!) en héél de D II wereld! Ik waardeer het enorm dat dit een game is waar IK aan kan zien, horen en voelen dat er met liefde en veel ijver aan gewerkt is!! Trouwens, de sounds en voice-actings, heerlijk!! Persoonlijk heb ik de achtergrondmuziek wat stiller gezet ;\) En de Quests vind ik de max!!!!

Aan Divinity II: Ego draconis is jaaaren aan gewerkt, duizenden uren en uren denkwerk en uitproberen, testen en nog eens testen .... vele "problemen" zien op te lossen ....

Voor mij is deze game méér dan af!! Géén enkele game zal ooit perfect zijn en dat is maar zoals mensen zijn, nooit perfect, gelukkig maar!!

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !