Zoals de titel het aangeeft: wat zijn
jou favoriete skills in Divine

?
ik vind vele van de Skills tof waardoor ik vaak lastig heb met het maken van een "keuze"
De mijne zijn doorgaans:
Mage: Meteore Strike, Freeze, Lightning, Telekinesis, Hell Spikes, Spellshield
Wil volgende ook eens uittesten: Skeletal Wall, Elemental Bolt/Hail/Strike Warrior: Weapon Expertise(s) (naargelang welk soort wapen ik meest gebruik!), Repair, True Shot (zou nu in versie V1.05A hersteld zijn!), Augment Damage/Defense, Enchant Weapon.
Wil volgende ook eens uittesten: Explosive Arrows, Elemental Arrows, enz ... Survivor: Alchemy, Poison Weapon, Identify, Known Creature, Trader's Tongue, Lock Pick, Pickpocked (maar deze laatste nog niet vaak gebruikt, wil dit dit keer wel meer doen!), Heaven's Gift, Survivor's Instinct.
Wil volgende ook eens uittesten: Deadly Gift, Skin of Poison, Aura of Command, Necroshift.Bij sommige van m'n favoriete skills neem ik slechts 1 of 2 punten, andere tot 4 of 5!
Maar ik vind het toffer om meer soorten Skills te hebben, dus ga ik nooit meteen voor 5 punten per skill!! Ik koop/zoek voornamelijk de Mage-skillboeken en investeer in Survivor en Warrior Skills.