wel wat er dus precies gebeurd is het volgende: kom is de dungeon van josephina en ga tot de aanval over de corrupte dwergen vallen meteen als vliegen voor mijn hellspikes en dan als ik josephina aanpak (ook met hellspikes) gaat alles lekker met af en toe een restoration gaat ze er toch langzaam maar gemakkelijk aan en (nu komt het cruciale moment) van zodra haar life-meter (of hoe je dat rood balkje ook noemt) leeg komt en ze precies zo een beetje in eenzakt ja dat is het dus vanaf dan niks meer en wordt het spel gewoon afgesloten bizar genoeg heb eventjes tijdens het gevecht de dungeon verlaten en gesaved resultaat telkens als ik die savegame opstart krijg ik hetzelfde resultaat en sluit alles gewoon af strangely é
en van die patch nog niet iets vernomen, dit is de 2de keer dat ik dd aan het spelen ben de eerste keer was als warrior en heb ik echt niks van problemen gehad buiten diegene die ikzelf veroorzaakte ;-) , heb toen het spel uitgespeeld en alles ging goed sindsdien heeft het spel gewoon op een van mijn schijven gestaan en is er niks mee gebeurd en toch werkt het nu niet meer op die ene plaats als mage dus hoe zou dit opgelost knn worden zonder terug te gaan naar vorige savegames (moest dat lukken zelfs??)
thx