Hm,ik vind die statues heel handig. Ik gebruikte dat kikker beeldje constant!
vooral als je te veel draagt en toch snel naar een shop wil (of dus snel naar een portal wil). Zeker in het deel dat je je portal stones niet meer hebt.
Die bomen vond ik ook nogal lullig. Dan zit je er helemaal in vast en zit je efkes te klooien om er weer uit te geraken.
Mja,zou idd wel leuker zijn als je op meer mensen verliefd kan worden. Die elf ontmoet je idd maar laat ook, en ik had ook verwacht dat ik met hem zou kunnen trouwen als het spel af was.
Ookal is het nogal stom dat hij me alleen wou omdat ik al die dingen voor hem deed

Ik vond het eindspel trouwens gewoon te simpel. Vanaf dat je de divine one bent, loop je gewoon door tot het einde. Ik sloeg die "eindbazen" dood zonder magie en zonder potions, gewoon kloppen. Dat is toch niet erg zwaar voor een eindbaas? Alleen bij het allerlaatste gevecht had ik enkele healing potions nodig, maar zelfs dat was simpel. Eerste keer ging ik wel dood, maar de tweede keer versloeg ik hem al.
Dat mocht echt wel wat moeilijker van mij.
En je moet rekenen dat ik hiervoor nog nooit een spel uitgespeeld heb...dus het is niet alsof ik veel gewoon ben.
Het is ook wel het enige spel dat me tot het einde geboeid heeft! Andere spellen laat ik al heel snel liggen, maar DD niet! Algemeen gezien wel fantastisch spel! (ookal valt het einde wat tegen dan)