Bij DD moet je van tijd gewoon wat geduld uitoefenen, en dan bots je wel op iets dat je verder helpt bij 1 of andere quest
. Soms is dit meteen, bij andere quests pas een kwart spel later
Dat klopt wel
Ik ga daarom ook in vervolg op een andere manier spelen.
Toen ik las dat je méér experience kan vergaren door eerst zoveel mogelijk monsters enzo af te slachten en de quests zo lang als mogelijk uit te stellen, ben ik dit gaan doen.
Daardoor ben ik niet "alert" op de quest en als ik dan gedaan heb met monsters doden, moet ik plots gaan "denken" over de openstaande quests
...
Erg leuk vind ik dat toch niet, want dan zit je op de duur enkel nog van hier naar daar te rennen (en teleporteren) om de quest op te lossen...
... dat wordt eentonig dan héhé...
Ik weet, heel de gameplay, het ligt zuiver aan mezelf natuurlijk, aan de "keuzes" die ik zelf maak "hoe te spelen" ....
Dus in het vervolg speel ik gewoon zoals ik dat wil met die quest en als ik daardoor minder experience vergaar is dat maar zo ... De Quest van "The Wishing Well" kan ik wel tot ongeveer op het laatst bewaren
Ja, Dukes murderer.. inderdaad de Assassin's Guild!
En ik die "dacht" dat ik daar al geweest was, hahaha ... best aangename verrassing te ontdekken dat ik die Assassin's (Shadows...) nog een lesje kon leren héhé
Ik heb in ieder geval al héél veel bijgeleerd met en in Divine Divinity!