Hoi lynn,
Ja, ik heb reeds de patch hoor: er staat wel degelijk version: 'v.1.0034A'.
Al dat gedoe met die bestandjes in de map DD op m'n PC zag ik niet zitten LOL ...
Maar toen ik op die hyperlink naar de Engelstalige uitleg klikte en alles las wat daar stond,
las ik ook dat het soms gebeurd dat Josephina het ceremoniële Elven item op een "ongelukkige plek" laat vallen (de andere 2 items lagen er al zo ik kan verstaan) en dat je met de Skill Telekinesis het item zelf uit een "muur" kan halen!
Ik ben dan toch nog een keertje een kijkje aldaar gaan nemen en inderdaad:
met Telekinesis vond ik het item vrij vlot en verkreeg ik het ook... Joepie!!
Dus zo hoefde ik niks meer te doen en kon ik heerlijk verder spelen!
Met m'n held ben ik momenteel reeds in the Wastelands!
Ik heb dit keer wel wijselijk enkele extra savegames opgeslagen van net vóór de "Ritual Blessing"!
Ik heb naar ik weet wel enkele stommiteiten gedaan waardoor ik 2 à 3 quests verbroken heb (zoals Holy Weapon - per ongeluk op de graftombe geklikt LOL).
Verder bleef er de quest "open staan" over Tingalf, maar toch heb ik deze gedaan.. een bug?
Met Dragon Armor had ik ook iets geks:
ik had alle items in bezit en toch wilde die Dwarven-smid niks "nieuw maken" van gem + harnas!! Dus heb ik ook van King Dunatrim geen "Dragon Helmet" gekregen
...
Ik heb het gekke voorgevoel dat ik eerder in het spel in de gesprekken met de Dwarven iets gezegd heb (foutief gekozen dus) waardoor ik die quest heb verbroken... kan dat???
In Nericon's garden heb ik ook iets verkeerds gedaan geloof ik, want het lukte me niet met die statues in Noord-Oosten van Nericon's Garden.
En op het einde van Treasure Maps quest, met alle nodige spullen (2002 gold, 5 bottles Ale van Rimmer, touwen en telporterpiramide) raakte ik niet in het gebied van Larian Armor ...
(toen ik er aankwam lagen er wel slechts 3 stukken touw!)
Een vraagje toch nog over Larian Armor:die vereiste spullen aan de portalstsone, die moeten
op de grond neergelegd worden, toch?
En is het de bedoeling dat ik dan in mijn Inventory géén goldcoints heb zitten en ook geen andere stukken touw en ook niet de andere teleporterstone, ook geen andere bottles Ale...? Of maakt dat niks uit?
Waarschijnlijk deed ik iets verkeerds?
Groetjes,
joram