Hoi allen,

Eerst een opmerking:
voor de andere talen (English en German toch zeker) is er een apart forumstuk voor de verschillende Larian games.

Ik kan wel het één en ander in het Engels of Duits schrijven, daar niet van, maar zou het niet fijn zijn om ook in dit forumgedeelte over de reeds langverwachte nieuwe game van Larian te praten?
Ja, ik weet, dit is reeds in het verleden zo gegaan ... Men sprak vaak over DD 2 en vroeger dacht ik toen heel te tijd dat ze daarmee Beyond Divinity bedoelden silly
Daarom nu m'n duidelijke topic-titel wink Ik besef echter wel dat indertijd dé nieuwe titel van Divinity II nog niet bekend was, dus dit is zeer zeker géén verwijt of wat ook.

Zou gewoon fijn zijn dat er wat meer leven in het Nederlandstalige gedeelte zou komen grin
Per slot van rekening is Larian Belgische makelij met een knappe kwaliteit!

Wat ik persoonlijk al over Divinity II Ego Draconis kwijt wil:
Ten eerste valt me op dat ik niet over DD II mag spreken, maar over D II/D 2... want er staat nergens Divine Divinity II ... wink
Ik heb er al screenshots van bekeken, een review op Gamespot, een videofragment van op een game-beurs op hun Duitstalige fansite, enz ...
Mij lijkt die Skill "Mindreading" die mogelijk zal zijn in Divinity II wel een knap staaltje game-ontwikkeling!
Heb ook uit de review enz kunnen opmaken dat je de quests op wel 15 en meer verschillende speelwijzen kan oplossen! Dat er dus erg véél mogelijk is en je dus in feite niet kan spreken over een "foute beslissng"!
Hoe meer ik er over verneem, hoe meer ik toch overtuigt zal worden om het TOCH te gaan spelen, tenzij mijn PC het niet zou trekken... maar ik denk het toch wel (hoop ik héhé).
De titel "Ego Draconis" vind ik gewoon de max! kiss

Tot de volgende wave

Is er trouwens iemand die nu al kan vertellen wat de PC-vereisten voor Divinity II Ego Draconis zullen worden?

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !