Hoikes smile ,

plots dacht ik: als ik nu eens iets leuks "deel" met jullie over Divine div ?

Met een Survivor (Easy) zit ik nu in de Wastelands en ben aan Level 50 en met lekker veel Charms dat mijn Vitality, Mana, Strength, enz... heerlijk de hoogte laat invliegen!

Ik ben er in feite bijna, want 4 van de 5 Black ring Member zijn al dood, dat was in fiete een koud kunstje (in vergelijking met de vorige keer dat zover in DD ben gekomen! Ik leer bij! Volgende keer minstens op niveau "Normal" willen uitspelen en dan op "Hard", moet kunnen rpg001 ... enkel Josephina en tot slot dan die getransformeerde Janus héhé ... Chaos of Lies als ik me niet vergis... smirk

Mijn Sword of the Gods is super, maar ook die Axe of Hundred Crusades is machtig:
+4 Strength, +4 Constitution, +2 intelligence, +10 Offense(!), +100 Vitality(!), charm quality 2,
Mana Drain(5)!, Life Drain(2), Frost((5)!, Potion Damage(3)!
Machtig! Met 2 ŕ 3 slagen is een Deadknight tot poeder vergaan, want die heeft namelijk geen hoge "potionresistance" (heb Skill "Know Creature" op 5 punten staan) biggrin !!

Tot de volgende vreugde -en overwinningskreten horsey

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !