Ik heb het een tijd niet gevolgd .. maar ik zie dat DD 2 Ego Draconis nu in de handel verkrijgbaar is! laugh

Wie van jullie heeft DD 2 Ego Draconis reeds gekocht? (en beginnen gamen natuurlijk wink ) ?

Kocht je de "PC-versie" of de "XBOX-360 versie"? Zijn beide versies helemaal hetzelfde?

Wat zijn de ervaringen met Pc en/of XBOX?

Ik ken (nog) niets over die XBOX 360 ... speel je dat via je TV-scherm? (zoals bij een playstation)

Persoonlijk vrees ik dat mijn PC telkens weer "verouderd" zal zijn bij de steeds evoluerende Game-industrie! Daarom zit ik erover te denken om vanaf heden geen pc-games meer te kopen, maar over te stappen op die XBOX360 (of playstation??). Ik heb trouwens de laatste jaren praktisch geen pc-games meer gekocht behalve wat kleine puzzelspelletjes van 5 ŕ 6 euro.
En pc-games lijken hoe langer hoe meer op de achtergrond te staan in dei winkels die games verkopen merk ik, XBOX360 tegenover PC...
Zelf heb ik al meermaals lastige problemen gekend met m'n pc én games... vaak installatie-problemen .. komen zulke problemen met een XBOX360 of Playstation ook voor?
Ik heb ooit vroeger eens een playstationspel gespeeld en dat was heel simpel: cd/dvd erin en beginnen spelen ... géén gedoe met installeren of wat ook voor domme windows-meldingen brrrrr ... lol

Gamige groetjes van iemand die toch wel graag DD 2 Ego draconis wil gaan ontdekken laugh

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !