Heey dank je wel isorun!
En een heel goed idee om eerst zo eens een XBOX te gaan huren! Dat ik daar niet eerder heb aan gedacht hihi

Vanaf waar ik werk is er op 2 minuutjes met de auto een Game Mania! Ik ben daar verleden maandag al gaan informeren naar zo'n XBOX (kopen), maar heb niets gevraagd over huren.
Het aanpassen van een game (modding) heb ik nog nooit gedaan en dat interesseert mij ook niet, zodoende is voor mij niet iets om over wakker te liggen

Ik hou gewoon van het genre RPG en ook wel soms strategie en ook puzzelen.
Ik speel momenteel toch nog regelmatig DD en het blijft verslavend op me inwerken LOL!
Dat is ook mijn troost: ik kan toch nog lekker DD (en BD) spelen nu ik D II Ego Draconis nog niet heb.
Waarom ik er ook over denk om zo'n game-console aan te schaffen is omdat het met die pc-spellen steeds verder evolueerd, steeds zwaardere spellen voor een pc en dus steeds weer hetzelfde: pc aanpassen na een tijd..; dat ben ik beu.
En een doorwinterde gamer ben ik zeker niet in de zin van v��l gamen of veel games kopen....
En een pc-spel kan men nooit huren, maar consolespellen wel, ook een voordeel! Als ik D II kan huren (en die XBOX) en dan zou merken dat zoiets me toch niet ligt, dan is er geen grote kost verloren! Bevalt dei me heel goed, dan koop ik wel een XBOx en D II hihi.
Maar deze tid van het jaar al veel kosten gehad aan auto en eindejaar is altijd wat duurder!

...
En toch h� ... ik ben heel benieuwd naar D II !
Groetjes