En een pc-spel kan men nooit huren, maar consolespellen wel, ook een voordeel! Als ik D II kan huren (en die XBOX) en dan zou merken dat zoiets me toch niet ligt, dan is er geen grote kost verloren! Bevalt dei me heel goed, dan koop ik wel een XBOx en D II hihi.

Anders zou het wel heel makkelijk zijn om piraterij toe te passen, gewoon even een spel gaan huren, een no-cd hack downloaden en je hebt het volledige spel tot je beschikking :p.
Hoewel ik dit eigenlijk niet mag zeggen, download ik soms spellen (illegaal) om te kijken of ze me bevallen, en als ze dat doen koop ik ze da natuurlijk ook, maar sommige spellen vond ik hun geld niet waar en op zo een momenten ben ik dan blij dat ik iets illegaal gedaan heb maar toch wel mooi 50-60 euro uitgespaard heb.
Spellen waar ik zeker van ben dat ze mij bevallen koop ik natuurlijk direct. (Dit zou het geval zijn met Divinity 2 moest mijn pc het aankunnen :p, ik was zelfs in Duitsland toen de game daar al uit was maar in Belgie nog niet, en ik heb toch wel een tijdje in een lokale game winkel vol verlangen naar de game cover staan kijken :p)

Moest je dit niet weten: als je bij Game Mania eerst een spel huurt, en het direct daarna koopt, krijg je de huurprijs terugbetaalt(dus eigenlijk betaal je dan gewoon de prijs van het spel zelf, en niets extra)
Consoles zijn ook altijd leuk om met vrienden te spelen. Een minder punt is misschien wel dat je op jouw PC-scherm speelt, en als je dan split screen gaat gebruiken, zullen de beelden al redelijk klein zijn.
Moest je later een tv hebben die wel een compatibele ingang heeft, koop dan zeker ook een (of meerdere :p) extra controllers, het is alijd plezant om eens wat mensen uit te nodigen en paar games te spelen laugh.

[Linked Image from miniprofile.xfire.com]