ik was zelfs in Duitsland toen de game daar al uit was maar in Belgie nog niet, en ik heb toch wel een tijdje in een lokale game winkel vol verlangen naar de game cover staan kijken :p)
Hahaha, ik ken dat gevoel héél goed, want ik heb vandaag nog eens naar de Game Mania geweest om te gaan kijken & informeren en ik heb ook een tijdje het hoesje van D II in mijn handen gehad en meermaals bekeken, herlezen enz ... zucht ... wat had ik zin om het te kopen!
Het minder leuke nieuws is dat (ik weet niet van waar jullie zijn, ik van België) de Game Mania sinds een tijdje niks meer te huur aanbiedt! Geen console en ook geen enkele game meer, voor geen enkele soort console, niks meer!! Erg jammer, al weet ik anders wél zeker dat D II me helemaal zal bevallen! Ik heb in de Game Mania zeker een gans uur binnen geweest en zowat alle xbox (en andere ook) games overlopen en niet meteen een andere rpg-game gevonden waarvan ik meteen dacht: die wil ik meteen kopen (enkele twijfelgevallen daargelaten) , behalve dan D II haha ....
Ik zal maar al beginnen sparen voor een xbox of betere pc-onderdelen....
Ik zag ook de pc-versie liggen van D II en heb de requirements eens bekeken pfff .. dat kost me waarschijnlijk ook een nieuwe nog krachtigere videokaart, ook meer RAM-geheugen en zeer zeker een nieuwe prossessor, dual core... Op het hoesje staat "dual core 2.6 Ghz"!! Best hoog en dat zijn dan nog de minimale req. geloof ik! Ik denk er niet aan om m'n pc nog te upgraden... daarmee wacht ik liever tot ik afstap van Windows XP (dan meteen naar Windows 7 of tegen die tijd misschien alweer de opvolger daarvan??).
Met het kopen van een pc (of onderdelen) heb ik steeds het wrange gevoel:
na een maand of wat is dat "nieuwe" al helemaal niet meer zo nieuw! Het lijkt maar te blijven evolueren?? Ik kan het in ieder geval niet meer bijhouden lol!
Ik bekijk het wel positief hoor Polgara

...
... en eigenlijk kan ik het allemaal wél betalen, maar twijfel ik toch een beetje over deze investering ... tenslotte gaat het om een luxe-artikel ...
En toch hé ... hoe meer ik erover denk, des te liever wil ik D II wil gaan spelen ... het moet maar zo fantastisch niet zijn zo'n knap staaltje RPG!
Ik leer er ook "engels" mee (mijn talenkennis is als kind altijd al slecht geweest), want dankzij DD enzo toch beter geworden, allé, het engels dan toch

lol!
En TV kijk ik zelden, dus daarvan zal ik niet veel qua talenkennis bijleren.
Groetjes,
Joram