Geen reacties? 't Is hier stillektes hé .... wispering ghosts uit Divinity II : Ego draconis kunnen hier vrij en ongestoord ronddwalen héhéhé .. toch wél een voordeel dat het hier stillekes is!
Ik zal eens wat komen "lawaai" maken zé
Wat IK van Divinity II : Ego draconis vind :
1) ik vind deze RPG echt mijn ding wel! Lekker moeilijk (en ik speel nu op "easy"!) die Goblins enzo ... (ik ben nu aan level 6)
2) de verschillen tussen de xbox en de pc ken ik niet, maar ik ben blij dat ik op de xbox kan spelen en voelt heel soepel aan, loopt heerlijk! En geen gedoe met de "miniimal and maximal requirements", windows-gedoe enz ...
3) ik verwonder me er over dat er NU al mensen zijn die dit spel hebben uitgespeeld! Zo snel hihi!! Ik denk dat ik met dit spel minstens een maand lang en meer zoet zal zijn vooraleer ik dit voor de aller eerste keer zal uitgespeeld hebben!!
En ik weet nu al voor 100 % zeker dat ik het meermaals opnieuw wil spelen, alleen al om bepaalde Quests eens anders op te lossen ... Dank Larian! Dankzij jullie zal ik waarschijnlijk jaaaren weer zoet zijn, net als met DD! BD zal weer eens blijven liggen, al vind ik zelfs BD ook leuk en DD nog steeds! Doe zo voort Larian Studios!! Al jullie spellen je merkt hoe ontzetten véél werk daar is ingestoken!! Als ik alleen al kijk naar de vormgeving van de D II wereld, prachtig en wat een hoop fantasie zit er in, daar hou ik veel van! Ook jullie D II - website is prachtig!! Heb deze al helemaal in me opgenomen hihi !
Kort samen gevat:
IK vind [b]Divinity II : Ego Draconis een fantastische RPG ! En ook voor de beginnende RPG-gamer een aanrader, ook al is het best (voor mij toch) van een hoge moeilijkheidsgraad, maar toch toegankelijk. [/b]
Eén bemerking wel:
ik vind de uitleg in het boekje (manuel) dat bij de xbox zit niet volledig genoeg : zo staat er niets vermeldt over het "handelen" in D II ....
Ik zou het wel fijn vinden als er na verloop van tijd ook (zoals bij DD) op jullie website(s)/fora [u]bijvoorbeeld/u] een tabel komt te staan over de charms in D II ...
Anderzijds, ik vind het ook wel oké als ik ZELF dit alles moet uit zien te vissen hoor
Alleen is het nu (vind ik persoonlijk!) iets minder toegankelijk voor de beginnnende gamer, denk ik ....
Of kan ik nu al zulke content vinden op jullie fora (en kijk er er vierkant naast LOL) .. ?
Allen veel "Dragon Slayer-opleiding-moed"!