Hoi :),
ik had toen op dat moment in Farglow nog maar 1 savegame (ik maak er nu voor alle zekerheid meerdere aan)...
Maar ik had m'n vraag ook in het engelstalige gedeelte gezet. Iemand gaf me de raad om het gesprek met Rhode te "skippen" en ja, dan lukte het wel! (moest ik enkele keren op die "A"-button klikken van m'n controller).
Mogelijk had het ook gelukt als ik opnieuw was begonnen AudioEpics, dat is mogelijk.
Maar via het skippen ging het sneller

en ik kon daarna toch gewoon in m'n logboek nalezen wat Rhode me allemaal te vertellen had

en ik had het reeds enkele keren mogen aanhoren, waarna het vastliep LOL ...
Na dit probleem hab ik geen hoegenaamde bugs ofzo in het spel ondervonden, behalve even wel in de Black Boar en in the Millers house: daar raakte ik maar niet "vooruit".. enkel als ik ging rennen lukte het om me te bevrijden uit dat molenhuis of black Boar Inn, maar ik denk dat het kwam omdat ik al veeeele uren aan het spelen was (zo verslavend is D II nu al geworden aiaiai LOL!) ... en mijn pc-scherm waarschijnlijk last kreeg met het verwerken van al die beelden haha, want de xbox voelde in het geheel niet warm aan... die loopt zeer soepel! Dat denk ik omdat ik datzelfde probleem in het begin in dat molenhuis NIET voor had!
Ik heb nog geen seconde spijt van m'n aanschaf van die xbox! Het speelt voro mij veel fijner dan op de pc en ook: veel gemakkelijker te starten met D II via xbox!
Ik ben uiteindelijk bij Saturn dit alles gaan kopen! Ze hebben daar veel keuze! En D II kostte me daar ook zelfs bijna 5 euro minder dan in de Game Mania! En ook vriendelijker personeel

. In de GM zien ze me niet meer haha... ondanks dat ik er een klantenkaart heb en al wat punten ... maar dat vind ik allemaal maar trukskes om mensen te lijmen haha!
Veel Divinity II: Ego Draconis - RPG-speel-ervaring- plezier allemaal

!!
Larian mag fier zijn op hun nieuwe geboren Ego Draconis - kindje ...