Sorry, ik had m'n manual niet deftig genoeg gelezen Oops!

1) vanaf ik m'n Battle Tower heb kan ik spllen in een Battle Chest bewaren als ik te zwaar geladen ben... al een geluk... smile

2) en als ik per ongeluk iets foutiefs verkoop (sell), kan ik het meteen terugkopen via de terugkoopbutton in het uiterst rechtse menu-item van de verkoper... ook al een goed ding wink
Trouwens: ik vind het nieuwe systeem van handelen nog veel krachtiger in elkaar zitten dan voorheen ontdekte ik gisteren!
En bij het wisselen van equipment kan je steeds meteen zien wat zo'n wissel doet met je "stats"! Fantastisch! Nu hoef ik geen excelbestand meer te maken hihi ... iets wat ik wel deed bij DD of BD zodat ik dit op die manier ZELF kon bekijken (excel rekende dan voor mij, al moest ik zelf wel formules zien uit te vissen LOL - ik puzzel graag!)...

@Larian Studios :
Larian, jullie zijn gewoon geniaal!!! (lees bovenstaande over stats enzo ...)
op 23 november '09 kocht ik jullie nieuwste aanwinst voor op de xbox, wat ook meteen mijn 1e game is op deze gameconsole! Het speelt heel soepel en ik ben dan ook heel blij dat jullie hebben besloten ook op gameconsole D II uit te brengenn want mijn pc kan echt niet meer volgen ... die loopt telkens weer achter op de laatste games, games die steeds méér vragen van een pc!

Ik vind Divinity II : Ego Draconis een machtig fantastisch spel! Ronduit "wauw", echt wel mijn ding ook!
Love the music, graphics, voice-acting enz ens ... en zeker de quests en mindreading. De "combat" gaat me ook beter af dan ik had durven dromen! Dit is mijn eerste grotere RPG in 3D! Voorheen was ik 2D gewoon in de DD en BD Larian RPG's.

Ik ben nu een level 6 Dragon Slayer ! Geduld wordt in D II zowat altijd dubbel en dik beloond en dat waardeer ik heel sterk! Ik hou niet van games waarbij je je verstand op nul kan zetten en ik hou van games waarbij je mag nadenken over de dingen ... D II, I love it!!

Larian, doe zo verder!
En naar het schijnt ... heb ik al meermaals gelezen ... vraagt het einde van D II om méér ??? Wel Larian, begin maar al te brainstormen voor een vervolg op D II haha ... laugh
Misschien en ideetje??? .... :
"Divinity III : Draconic Ghosts of Demon" :
in een wereld waar "The Damned One" verder leeft in de onderwereld in "de geest van een draak" die allerlei soorten draken en andere creatures kan summon-nen enz ... in de vorm van ghosts en die tot leven komen uit het dodenrijk en het leven in Rivellon onveillig maken .... ! En het verdere verhaal mag het team van Larian zelf bedenken hihihi .... wink

Dank U Larian voor deze mooie fantasievolle fantastisch mooie RPG waar met liefde aan gewerkt is, dat voel ik! Succes in alles wat nog mag komen! Ik heb er alle vertrouwen in. De Belgen mogen trots zijn op jullie kunnen!

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !