Originally Posted by AudioEpics
Ik vind de manual best compleet hoor. Veel games hebben amper een manual die die naam waardig is hehe

Gelijk heb je , want ik moet bekennen dat ik die manual nog niet zo grondig had doorgenomen .. ik heb nu toch gevonden wat ik zocht... en inderdaad, veel games hebben weinig of zelfs geen manual!!

De manual is eigenlijk net voldoende... en ook zo dat je zelf nog dingen in het spel mag ontdekken en dat is ook best heel tof.. dus niet alles heoft in zo'n manual te staan wink

Wat je schrijft over de map(pen)... tja... daar heb je wel een punt in en dit aspect was bij DD wel grondiger uitgewerkt wink

Maar ach, ik pas me graag aan en teken graag eens wat ... dus zet ik zelf wat op papier, schematisch...
Maar voor Brocken Valley Village heb ik niets getekend... ik heb het in m'n hoofd opgeslagen, ik heb een visueel geheugen en ook een goede verbeeldingskracht (beelddenker)... lucky I am! smile

Alleen voor meer ingewikkelde of grotere gebieden ga ik daarvan een tekening/schets maken ... en inderdaad een geluk dat in de dungeons de mappen duidelijk zijn hihi ... ik was eergisteren een tijdje zoet met het vinden van m'n weg "uit" die gangen toen ik voor een bepaalde quest iemand moest gaan redden en ik keek gewoon over iets belangrijks heen, beginnende bij de map zelf (ik was vergeten dat ik die mogelijkheid had haha) en ook nog iets anders ... ik heb nog veel te leren LoL! biggrin

Ik zet markers op plekken waarvan ik denk/weet dat ik die later nog eens zeker wil bezoeken, bijvoorbeeld bij gesloten kisten, deuren, poorten enz en bij NCP'ers, al zijn die vrij gemakkelijk te vinden dankzij dat "!" of "?" boven hun hoofd (grappig)...

Last edited by Joram; 27/11/09 01:29 PM.

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !