Ik las in het engelstalige gedeelte dat je pas rond level 17 à 20 je Battel Tower zal bereiken:
ik ben nu L 11 en zit al enkele levels met het probleem dat ik steeds weer TE veel met me wil meedragen ( inventory vol!) ...
Ik heb ook geen zin om m'n skillpunten al te veel in die ene skill te steken zodat ik méér met me kan meedragen ... dei skillpunten gebruik ik liever voor "offense en defense-skills", want ik heb ze broodnodig... ik krijg die "Black Ring members" maar heel moeilijk dood! pffff ...
Zodoende volgen hier nog wat vragen:
Ik kan op de een of andere manier ergens vinden/ontdekken WAT de zwakke kanten zijn van welbepaalde vijanden? Hun "achillepees"

... want ik kan niet meteen een skill vinden zoals in DD (Know Creatures) ...
Men kan spullen ook "destroy-en" ... ik heb de indruk dat er verschillende "boeken" wel leuk zijn om te lezen, maar niet Quest-gelinkt zijn ... mag ik die dan destroy-en of heeft elk boek z'n belang?
Wat moet ik aan met al die "Formula's" ??
Ik heb ook heel wat stenen en kruiden waar ik niets mee kan aanvangen (tot hiertoe) ... Ik kan er enkele soorten wel van gebuiken voor potions te maken en voor enchanting .... maar verder ...?
Kunnen wapens of armour stuk gaan? Zo niet, dan kan ik gerust de mindere kwaliteit wapens enzo verkopen denk ik...