Ja, Brocken Valley Village (= is dit Rivertown, wist ik niet lol) dus. Daar waar die Romon, de Priest, rondwandelt ... rechts van de kapel/kerk is een afgesloten luik, niet met lockpick te openen.
Als ik zelf een nieuwe game start wil ik ook trachten uit te vinden hoe ik dat kan open krijgen .. misschien moet ik daarvoor bij een of andere quest "dieper" gaan graven hihi ... maar welke? Of via een dialoog andere opties kiezen? Via mindreading niet denk ik, want ik heb daar alle NPC's "ge-mindreaded" ... dacht ik toch ... laugh

Gisteren dan nog ontdekt dat ik 1 key onderin die Battle Tower was vergeten op te pikken van een vijand die ik had gedood ... (zat nog in zo'n zwevend pakje (loot) ... dat kwam ook omdat mijn "backpack full" was dat ik niet meer omkeek naar loot lol ...
Er is blijkbaar 2 maal een "key" te verkrijgen bij het doden van een vijand!

Ik heb de naam van die demon van Laiken, maar Talana heeft me nu verwittigd eersst alles in Brocken Valley af te werken voorda tik Laiken dood!
Ik heb gewoon over die sleutel van de kelder van de smid Derk heen gekeken (want ik had Derk al lange tijd geleden ge-mindread), echt erg amaai .. lol .. dus dat zal me volgende spel niet meer overkomen smile! Bedankt voor de tip!

Ik wil nu alleen nog de quest "Vigor Mortis" oplossen voor Naberius, dus ik weet nog wat te doen hihi ... En die Richard quest laat ik voor wat die is ... Voor de rest heb ik alle openstaande quest in Brocken Valley gedaan, al heb ik gek genoeg nog wél enkele Questitems in m'n inventory staan waar ik tot hiertoe nog niets mee kan doen!
Zoals Rimmer's Ale (of Rum?) ... en nog enkele dingen ...

Last edited by Joram; 09/12/09 09:27 AM.

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !