Ja, inderdaad .. dom van me lol ... Allé, dan weet ik de volgende keer dat ik dit gedeelte "anders" kan aanpakken! Merci om dit te vertellen!

En zo zien we nog maar eens hoe "snel" men in D II over dingen heen kan kijken! De oplettende of geduldige speler wordt beloond wink
En ook de "niet altijd zo braze Slayer" ... hihi ... grin

Ik denk dat veel spelers veel dingen mislopen (net als ik dus ook, al tracht ik het grondig te doen en m'n tijd te nemen) doordat ze (te) nieuwsgierig zijn naar het einde van het spel of om andere redenen die ik niet ken .... smile

Een ding vind ik jammer en dat is dat ik niet meer IN dei Temple of Doom geraak ... mijn inventory zat vol toen ik daar halverwege was ... dus heb ik "loot" moeten laten liggen (met het gedacht dat ik later wel opnieuw dit kon komen ophalen ...) ... wel jammer! Of is er toch een andere manier om er weer binnen te geraken? wantik heb er nu niet meer aan gedacht of op gelet, maar is er daar een waypoint scrine in dat nu afgesloten gedeelte?

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !