Hoi,
ik heb het nagekeken, maar in het gedeelte van de Temple of Doom waar ik niet meer in geraak is géén waypoint scrine (of ik heb er overheen gekeken, dat kan!!) ... een volgende keer dit zeker beter bekijken en spelen

Ik ben gisteren dan toch maar door gegaan naar m'n Battle Tower.
Ik ben nu level 22. Maar ik heb nog wel 1 of 2 samegames van vóór ik Laiken heb gedood, dus eventueel kan ik een stuk herdoen (of met een nieuwe held(in)) waarschijnlijk

.
In Brocken Valley heb ik 2 dingen NIET kunnen oplossen en ik vraag me af wat ik heb misgedaan of hoe ik het volgende keer wel beter kan doen ...
1) De quest voor Naberius (Vigor Mortis): ik heb in de mijnen in de Orobas Fjords géén "Crystal skull" gevonden voor de necromancer ... of wat moet ik eigenlijk precies vinden? Ik snap dit niet zo goed.
2) Vlakbij waypoint scrine (quarry) is er een soort omwalling en een toren waar Guil Master "Wiliam" en twee companen zich bevinden en ik voro Wiliam een quest kan doen, maar mijn probleem is dat ik die level 27 Black Ring vijanden echt niet de baas kan

! (ik was toen level 21) ...
Maar nu is mijn vraag:
kan ik alsnog als Draak tot in die toren geraken nu alles vol vergif is in Brocken Valley? Want ik heb het vele malen getracht dei Black Ring Members te doden, maar lukte me niet... Jammer dat ik niet via een skill kan ontdekken wat die vijanden hun zwakke kant is, zoals in DD wel kon!
Iemand een goede tip hoe ik die Blck Rings klein krijg??
En meer nog: Sentinel Islands is blijkbaar ook vol gif?? En ik had nog een quest te doen, maar daarvoor MOET ik wel als draak naartoe geraken (schip in boom) ... ik snap het niet ...
Of is er een manier om Sentinel Islands (en Brocken Valley ook?) te verlossen van al dat gif??
Gelukkig had ik al wel alle andere quests gedaan in Brocken Valley en in Seninel Islands

.
En het vliegen als draak, in het begin wel serieus wennen met de controller (xbox) bij het vliegen als draak ... maar ik vind het wel machtig!!

En ja, er is heel veel te doen en te ontdekken in de Orobas Fjords! Heel leuk!!