Dank je wel voro de hints Willem!
Tja, ik zal eerst eens in Dragon form gaan verkennen en dat schip opzoeken.
Ja, Talana zegt dat ik daar inderdaad later maar beter terug naartoe ga (quarry), maar mits het me niet is gelukt vóórdat ik Laiken doodde, vrees ik dat ik die quest ook niet meer zal kunnen doen (van Wiliam, Guild MAster) en die van Naberius ook niet meer! Wel jammer!
Mogelijk had ik dei Black Rings wel met veel healingpotions dood gekregen, maar probleem was ook dat ze Wiliam vermoorden en ja, dan gaat dé quest voor Wiliam ook verloren! Dan hoefde het voro mij ook niet meer .. hopelijk lukt het me wel bij een volgende speelronde.
Ook vraag ik me wel af wat ik met al die armen, benen, hoofden enzo moet aanvangen die ik in Brocken Valley heb gevonden! Ik heb verschillende malen bij Naberius getracht een "creature" samen te stellen, maar er kwam niks tevoorschijn lol ...
Misschien dit?
in het begin van het spel als ik met Romon the priester praat verteld die ook dat Naberius meer weer over Lovis enz... dus blijkbaar is er een verband ofzo met die twee/drie (met Lovis erbij) figuren en heb ik iets belangrijks over het hoofd gezien! Misschien daarom dat ik niet in dat luik rechts naast de kerk in Brocken Village kon geraken!? Mogelijk moest ik bij Naberius daarvoor zijn en de dialoog met hem anders aanpakken?
Dit is maar een "pure veronderstelling" hoor
Ik blijf erover denken, dat wel lol