Ik woon in provincie Antwerpen, 10 km onder Antwerpen stad wink

Gisteren uitzonderlijk niet "gegamed" haha ... maar avond ga ik de Orobas Fjords weer onveilig maken voor de onderdanen van the Damned One grin

Vraagje:
Ik ben ergens ook eens geweest in de Orobas Fjord, ik denk bovenaan die waterval, er is daar een poort. Asl ik die inga kom ik in een donkere dungeon en teneinde die gang is er een grotere ruimte met allemaal lava en gloeiende massa's ..
Ik kan dan in Dragonvorm vliegen en Flying demon's of zoiets doden, maar de Tower (Nest tower) die deze beesten uitspuwd, die krijg ik maar niet kapot!!
en dit terwijl ik zulke Nest Towers Wel vrij gemakkelijk kapot kreeg toen in het begin van het Draak zijn (na bekomen van de Battle Tower) !
Misschien een tip hoe ik die kan kapot krijgen? Moet ik misschien één of andere "barričre" eerst stukmaken?
De vraag is zeer zeker niet dringend, want ik heb m'n handen meer dan vol voorlopig in de Orobas Fjords! LOL!

Ik vind persoonlijk Divinity II - Ego Draconis echt de MAX! Sommige mensen vinden de Orobas Fjords minder leuk heb ik al gelezen ... IK in ieder geval zeker niet! Ik vind het echt heel leuk allemaal, zoveel te ontdekken, telkens opnieuw, pure fun!! smile

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !