Hoi,
jammer dat ik je niet kan helpen ... ik speel op de xbox.
Blijft het laadscherm hangen v��r of n� de dialoog met Rhode?? (ik dacht dat het daar "Talana" is die je ontmoet, niet? )
In ieder geval, mocht het zijn dat het NA de dialoog vastloopt, dan kan je eens het volgende proberen te doen:Laad die samegame opnieuw, loop naar het ronde platform, de dialoog start en SKIP heel deze dialoog door met je muis te klikken op "Continue" binnen die dialoogvensters (of op een andere manier, want ik weet niet HOE het met de pc-versie in z'n werk gaat, maar ik veronderstel dat je vooral met de muis of een toetsenbord-sneltoets werkt).
Mogelijk lukt het dan wel?
En geen schrik, je kan die dialoog nadien rustig nalezen in je Logbook

Maar ik zeg het, ik heb de xbox-versie en zelf heb ik 1 keer een oneindig laadscherm gehad op het einde van Farglow, NA de dialoog, op het moment dat ik met dat luchtschip mee reis naar Brocken Valley ... als ik dan de dialoog SKIP loopt alles prima!
Als dit niet mocht lukken andybody, dan vrees ik dat je alles in het engels zal mogen doen, want dat je daar meer kans maakt om geholpen te worden...
Of als je het lastig hebt met engels (ik weet niet hoe jong je bent) ... misschien iemand in je buurt om hulp vragen die wel goed engels kan en eens samen in het engelstalige gedeelte van het forum lezen, want je bent zeker niet de enige met de pc-versie die hier problemen mee heeft!
En ik zou het heel jammer vinden dat je niet verder kan spelen! Persoonlijk vind ik D II een fantastische RPG! Jammer van deze "bug" !
V��l succes andybody, hopelijk lukt het je binnenkort wel! Ik duim!
Groetjes