Door het schrijven van voige post heb ik iets "nieuw" ervaren :
het voelt gek om mijn verhaal in het Nederlands te typen, ook al is dat mijn moedertaal !
Misschien ook wel omdat de 'game' in het engels is. Maar vooral, denk ik, omdat ik de laatste tijd in het engels heb geschreven op dit forum .
In het begin was ik erg onzeker over mijn "kunnen" op vlak van taalvaardigheid, maar dat is voor de engelse taal al veel minder. Duits gaat ook wel wat, maar vraag me niet om in de franse taal te schrijven of spreken !
Dus nu denk ik er heel sterk over om toch vanaf heden mijn ervaringen met de 'Hardcore' speelwijze in het engelstalige gedeelte van het forum te plaatsen. Ik vind het ook een beetje "lullig" om wél in het Nederlands te schrijven, maar daarbij heel wat Engelse woorden ertussen te plaatsen ! En dit gaat ook niet anders, want zie je het al voor je, een vertaling trachten te geven van bijvoorbeeld "Orc Warrior" of 'Skill'-namen gaan vertalen? ... Ik durf er zelfs niet aan beginnen !
Dit gezegd rond ik het hierbij af en kan je heel binnekort mijn avonturen in 'english language' lezen.