Divinity: Original Sin,
het is nu reeds minstens even verslavend als Divine Divinity !!
Ik durf zelfs niet ONline spelen samen met bekenden (of onbekenden) omdat ik dan vrees dat ik elke avond uren en uren ga zitten spelen ! Voorlopig speel ik solo ...

Telkens ik weer een D:OS sessie heb afgerond heb ik wel iets nieuws ontdekt of bijgeleerd !
Ik ben nog maar eens met een nieuw spel gestart, dit keer met een Witch (Scarlet, ik noem haar Sophie) en een Cleric (Roderick, ik noem hem Simon) en dat gaat voor zover heel goed samen tijdens de "Fights" smile
Telkens ik opnieuw begin tracht ik de quests anders aan te pakken en hoop ik met dit keer ?t meer "charisma" (Sophie) dat blad/steen/schaar-spel vaker te kunnen winnen laugh !
In mijn vorige spel (de savegame hou ik wel bij indien ik hiermee verder wil, de heroes zijn level 7) had ik 2 companen: Madora (Two-handed) en Erinaja S. (bow).
Ik ben er nog niet uit hoe ik het dit keer ga aanpakken, maar een boogschutter is zeker handig en tof !
Ik zit nog met veel vraagtekens in mijn hoofd, maar voorlopig wil ik trachten de antwoorden zelf te ontdekken, spelenderwijze smile !
Onlangs de "Manual" nog eens grondig doorgelezen en weer nieuwe dingen ontdekt LOL !
Zo had ik bijvoorbeeld gewoon nog niet door dat ik de "formatie" van mijn helden kan wijzigen ! Ik dacht eerst dat het een soort "dobbelsteen" voorstelde LOL ! Ik had duidelijk de "Manual" nog niet voldoende tot me laten doordringen !

Tot de volgende !

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !