Hey smile ,

ik raak steeds meer in de ban van "Divinity : Original Sin" !
Soms durf ik nog eens Divine Divnity spelen, maar D:OS steekt er nu toch bovenuit ! Vooral de Turn Based Combat is veel toffer dan real time combat !!!!!

En ondertussen ben ik toch weer opnieuw gestart met 2 nieuwe Source Hunters(SH) en Bairdotr als enige companie want Wonga (Witch) heeft gekozen voor talent "Lone Wolf". Brando (Battlemage) is de andere SH wink
En zo heb ik nu : 3 verschillende karakters, nl
Mage (Wonga), Warrior (Brando) en Ranger (Bairdotr) [The Lady, the Mage and the Knight wink ]

Wat ik allemaal fantastisch vind aan D:OS ?

Quests, Fights, Exploration, Atmosfeer (prachtig opgebouwde omgevingen en muziek!), Humor (dialogen en grappige items of NPC's of vijanden!), Crafting & Smithing, Skills (vooral de elementen water, vuur, aarde, lucht en combinaties van deze elementen en deze gebruiken tijdens gevechten en daarbuiten), Abilities, Talents, stats, traders, equipment, traits, ...

Kortom zowat ALLES kan me bekoren.

Als ik in een kritische bui ben :
1) dan vind ik het jammer dat soundtracks uit DD ook in D:OS terug te horen zijn (nostalgie, ja, maar is niet altijd nodig/gewenst !
2) en vind ik het soms vervelend hoe het Inventory-systeem werkt (Stabbey heeft dit ook elders op het forum aangehaald!), maar misschien moet ik nog wat oefenen en dingen uittesten, dat is best mogelijk! wink

Groetjes,
Micha?

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !