Pontius Pilatus ... nee, Pontius Piratus ... ?
Of was het gewoon Pontius Piraat ?
Schitterend !! En fantastisch leuk bedachte namen en karakters !!! Dit spel straalt zo enorm veel
Liefde en Passie uit .. alle Liefde & Passie die jullie, van "Larian Studios", in dit spel hebben gestoken waardoor Divinity : Original Sin als het ware een Ziel is ingeblazen,
Met hart en ziel !!
De "Quests" & "Tasks" in dit spel zijn enorm leuk bedacht, stuk voor stuk boeiend, met momenten erg grappig !!
(hoop dat ik nog meer humor zal ontdekken, maar ja, ik ben nog maar in Cyseal gebied bezig ! )
De eerste grote(re) Quest "A Mysterious Murder" heb ik tot een goed einde gebracht, echt een toffe quest! Wonga heeft nu al 7 punten in Charisma om zeker die Blad-Steen-Schaar-mini-spelletjes te winnen
Ik hecht ook veel belang aan het verbeteren van de defensieve capaciteiten (Willpower/Bodybuilding/ ...), heb de indruk dat deze soms echt wel het verschil kunnen maken tussen overleven of gedood worden ... Maar Original Sin biedt enorm veeeeeeel mogelijkheden wat betreft verbeteren van je/de helden en duizenden verschillende strategie-mogelijkheden en tactieken bij de gevechten !! Ik wist niet dat "Turn Based Combat" zo tof kon zijn !!
Ik tracht elke dag een beetje D:OS te spelen (in zover ik daar tijd voor heb).
KORT samengevat :
!!! DIVINITY : ORIGINAL SIN IS HET ALLERBESTE ROLLEN
SPEL VAN AL MIJN RPG-BELEVENISSEN !!!