Lieve mensen ...
van hier op het forum & van Larian Studios ,
omdat Larian Studios van België afkomstig is, meer bepaald de gezellige stad Gent, vind ik dat er ook in onze eigen mooie taal mag geschreven worden op dit forum !
Al vind ik vele talen mooi hoor, daar niet van .
En het maakt mij niks uit of er al of niet reacties verschijnen in dit forumgedeelte. Ik wil dit hier gewoon eens kunnen vertellen : nederlands is mijn moedertaal en nog steeds het gemakkelijkste om me in uit te drukken en mijn gevoelens te verwoorden zoals ik ze wens over te brengen aan jullie .
Divinity : Original Sin heeft nu reeds, slechts na enkele uren speelplezier, mijn hartje sneller doen slaan van puur enthousiasme bij het aanschouwen van zoveel pracht :
in het algemeen de gehele vormgeving, de details, de muziek, ... Ik voel de liefde & passie waarmee dit rollenspel gemaakt is tot mij doordringen !
Na het opstarten van Divinity: Original Sin trekt het spel me meteen IN de wereld van het Divinity Universum !!
Ik wil jullie, van Larian Studios, een pluim geven voor alle de noeste arbeid vol liefde en passie uitgevoerd wat het geheel AF maakt, ook al is niks perfect,
houden zo, want perfectie kan een moordend effect hebben ! Ik bedoel maar: je kan "iets" blijven bewerken en bewerken om de perfectie na te streven tot het kapot-bewerkt is ! En voor iedereen "goed" doen is een onmogelijke opdracht, al stel ik het wel op prijs wanneer mensen kritisch zijn, liefs met opbouwende kritiek waar iedereen een boodschap aan heeft .
Een pluim voor de Kickstarter Box, wat een enorm monnikenwerk moet dat niet geweest zijn om al die boxen samen te stellen !?!
De "Game Manual" is overigens subliem !!!
Ik ben ook aangenaam verrast door het "Artbook", heel mooi werk, een genot om doorheen de beelden te reizen ...
En erg gelukkig ben ik met de CD van Kirill, die heb ik reeds uitgebreid beluistert, allereerst toen ik de box aankreeg op 2 juli, wat een toffe verrassing was dat : ik kwam thuis van 't werk en mijn vriendin vroeg of ik iets via de post had besteld en mijn eerste reactie was "Nee", tot ik zag van welke afzender het pakketje kwam !
Wat gaat de tijd snel als je NIET op iets zit te wachten ... het gewoon alle tijd geven en het werkwoord "wachten" schrappen uit mijn woordenboek, zo eenvoudig kan het leven zijn !
Ik hou van de rust en de stilte, dus dat is de reden dat ik toch heb besloten om in dit nederlandstalige forumgedeelte te schrijven, "even" weg van al dat geklaag en gezaag over D:OS, ik word daar zo moe van en erger nog: ik ga er van weglopen, weg van het forum, en dat is jammer !
Oja, mijn allernieuwste laptop draait D:OS heel soepel !
Nen dikke merci & proficiat aan het gehele Team van Larian Studios !!
............