Ondertussen heel wat bijgeleerd en ontqdekt tijdens het spelen van DOS (EE) !!
1) dat deze RPG super verslavend werkt: ik wil spelen en blijven spelen, ik kan er geen genoeg van krijgen ! DOS is, en dan overdrijf ik in het geheel niet, voor mij de allerbeste RPG die ik al heb gespeeld!! Super dikke merci aan heel het Larian Studios team voor deze fantastische RPG !! Ik tracht elke dag een beetje te spelen, soms maar een kwartiertje ofzo, soms ook enkele uurtjes ...

2) ondanks de kleine teleurstelling dat ik een "Backpack" niet met de Golden Grail of een "dye"(verf) kan veranderen van kleur om ze beter uit elkaar te kunnen houden bij het sorteren van items heb ik me daar bij neergelegd en heb zelf een creatieve oplossing gevonden: allerhande "containers" (crate, barrel, basket, ...) vormen nu een duidelijke "zichtbaar" verschil en zo kan ik ze uit elkaar houden en weet ik steeds meteen 'welke' container 'wat' bevat wink Kisten wegen me wat TE zwaar (50.00 weight!) om mee te sorteren in de Inventory van een held :hihi:

3) Mijn trio helden zijn nu level 13, bijna 14. Nu ca 40 Quests volbracht. Zelf ontdekken hoe ik quests moet oplossen of items al of niet kan combineren is echt tof ! Ik vind de ability "Loremaster" zeker niet onzinnig of nutteloos en is zelfs een van mijn favoriete ability !
4) O ja, ook tot de ontdekking moeten komen dat granaten en bommen meer iets zijn voor Aiden, mijn ridder type, ipv mijn ranger Bairdotr. :hihi:

Tot de volgende ! hehe

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !