Hello to everyone, I would apologize for my bad English.
I wanted to join me at this great demand for Italian location.
I loved Divinity Original Sin, like me many of my friends, but this was only possible because it was localized in Italian.
Tomorrow I will finally buy my copy of Divinity Original Sin 2 but I will not enjoy it because I have a mastery of English really bad, because I love this title, I buy it equally, hoping to be localized, but I know many and repeat, many other people , here in my city, (Rome) who are looking forward to buying their Divinity Orginal Sin 2 too, but unfortunately they will not do so until the Italian location has arrived.
Please, Larian announces this location, here in Italy we really are many to love your work and unfortunately without our language many of us will not buy it or worse yet they will not enjoy it and understand it well, risking to ruin the experience.
I know my post will not make a difference, but I really hope that everyone who is writing here and on Steam requesting the Italian language in the game will be heard.
Awaiting the Italian location.
Greetings
Giacomo
Salve a tutti, vorrei scusarmi per il mio pessimo inglese.
Volevo unirmi anche io a questa grande richiesta per la localizzazione italiana.
Ho adorato Divinity Original Sin, come me molti miei amici, questo però è potuto accadere solamente perchè localizzato in italiano.
Domani finalmente acquisterò la mia copia di Divinity Original Sin 2 purtoppo però non potrò godermela perchè ho una padronanza della lingua inglese veramente pessima, siccome adoro questo titolo, lo acquisto ugualmente, nella speranza che venga localizzato, ma conosco molte e ripeto, molte altre persone, qui nella mia città, (Roma) che non vedono l'ora di acquistare anche loro Divinity Orginal Sin 2 ma purtroppo non lo faranno finche non sarà arrivata la localizzazione italiana.
Perfavore, Larian annuncia questa localizzazione, qui in Italia siamo veramente in molti ad amare il vostro lavoro e purtroppo senza la nostra lingua molti di noi non lo acquisteranno o peggio ancora non potranno gustarlo e capirlo bene, rischiando quindi di rovinarsi l'esperienza.
So che il mio post non farà la differenza, però spero veramente che tutti quelli che stanno scrivendo qui e su Steam richiedendo la lingua italiana nel gioco, verranno ascoltati.
In attesa della localizzazione italiana.
Saluti
Giacomo