Hello everyone!
I bought and installed it right now Divinity: Original Sin 2
I know it's a great game, challenging, fun with great graphics, sounds and gameplay.
I congratulate the entire team of developers for making an extremely addictive game, and well done.
But I urge you to translate it urgently into the Brazilian language.
We here in Brazil are thousands of players who love this game, but without our language it is difficult to play and buy.
Me and many, but many players want to play, but we really need this great game translated to the Brazilian language.
In the gaming forums here in Brazil, many players want to buy, but without our country's language they prefer to wait.
Please consider the thousands of Brazilian fans that this game has given us with a complete translation.
(PT-BR)
Olá a todos!
Comprei e instalei nesse momento Divinity: Original Sin 2
Sei que é um grande jogo,desafiador,divertido com ótimos gráficos,sons e jogabilidade.
Parabenizo a toda equipe de desenvolvedores por fazer um jogo extremamente viciante,e bem feito.
Mas peço que traduzam urgentemente para o edioma brasileiro.
Nós aqui no Brasil somos milhares de jogadores que adoram esse jogo, mas sem o nosso idioma é difícil jogar e comprar.
Eu e muitos, mas muitos jogadores queremos jogar, mas precisamos muito esse grande jogo traduzido para o edioma Brasileiro.
Nos fóruns sobre jogos aqui no Brasil,muitos jogadores querem comprar,mas sem o edioma de nosso país eles preferem esperar.
Por favor, tenham consideração com os milhares de fãs brasileiros que este jogo tem nos presenteando com uma tradução completa PT-BR