Olá, Pessoal!
Como está o processo de tradução do Divinity Original Sin 2?
Devido a COVID, acredito que acabou sobrando tempo livre pra algumas pessoas, eu incluso. Portanto, mesmo não sendo um formado na lingua inglesa, eu posso ajudar a traduzir o jogo (tenho uma amiga professora de inglês que pode tirar algumas dúvidas).

Enfim. Tentei acessar o "traduzojogo" e não consegui. Eu realmente gostaria de participar ativamente dessa tradução, dar meu apoio a essa comunidade.
Eu sei inglês... mas jogar o 1o totalmente em inglês me deu uma dor de cabeça e cansava em pouco tempo de jogo.
Abraços a todos.

-----------

Hi, everyone!
What state are the translation for Divinity Original Sin 2?
Due to COVID, I believe that some people ended up having free time, myself included. So, even though I'm not an English graduate, I can help translating the game (I have a friend who is an English teacher who can help a little).

Anyway. I tried to access the "traduzojogo" and I couldn't. I would really like to actively participate in this translation, to give my support to this community.
I know English ... but playing the first game entirely in English gave me a headache and got tired in a short time.
Hugs to all.