Larian Banner: Baldur's Gate Patch 9
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Joined: Apr 2005
Joram Offline OP
veteran
OP Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Quest: Find a solution to the plague in Rivertown


Ik weet niet meer hoe ik deze Quest moet oplossen shame ...
Waar moet ik het gaan zoeken?
Ik dacht me te herinneren dat het iets met "tonnen gif" te maken heeft.. maar ben helemaal niet zeker van!
Of heeft het soms met die Dr Elrath te maken?


Alvast dank voor een tip (hoe klein ook) wink

Last edited by Joram; 15/11/08 05:56 PM.

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Joined: Mar 2003
Location: Belgium
veteran
Offline
veteran
Joined: Mar 2003
Location: Belgium
Dr Elrath heet er mee te maken als ook tonnen gif.
Zoek eens rond de plaque enclave wink
of kijk hier als je echt niet verder geraakt
http://www.kiya1.de/images/


Joliekiller, paladin on a crusade against (almost) all evil.
Joined: Apr 2005
Joram Offline OP
veteran
OP Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Dank je wel Joliekiller ! smile

Ik heb de quest kunnen klaren....
Ik heb nu eindelijk pas in de gaten dat heel wat Quests bestaan uit een reeks opeenvolgende opdrachten... enzo zie ik er nu meer struktuur in...

Ik denk dat op de duur geen enkele quest nog een écht groot raadsel voor me zal blijven, mits de hulp van (ondertussen) verschillende gevonden walkthroughs over de DD Quests...

Maar als ik toch nog een vraagje heb, dan stel ik hier mijn vraag wel (of in een nieuw topic).

Groetjes wink

Last edited by Joram; 21/11/08 05:47 PM.

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Joined: Jun 2003
old hand
Offline
old hand
Joined: Jun 2003
Bij DD moet je van tijd gewoon wat geduld uitoefenen, en dan bots je wel op iets dat je verder helpt bij 1 of andere quest smile. Soms is dit meteen, bij andere quests pas een kwart spel later smile

Joined: Apr 2005
Joram Offline OP
veteran
OP Offline
veteran
Joined: Apr 2005
hoi,

ja, klopt. Ik wissel graag af tussen oplossen van quests en vijanden/monsters verslaan. smile

Nog een ander vraagje :
Weet er iemand of die "Statues" (Frog, Cat, ...) een bepaald NUT hebben? Je verandert dan in een kikker of een kat of ... spin . Ik zie het nut er niet meteen van in, maar kan mis zijn...

Kunnen ze behulpzaam zijn bij bepaalde quests of bepaalde te verslagen monsters?



On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Joined: Mar 2003
Location: Belgium
veteran
Offline
veteran
Joined: Mar 2003
Location: Belgium
je veranderd in het dier.
Kan soms handig zijn om bepaalde monsters/ personen te paseren om bv te stelen.


Joliekiller, paladin on a crusade against (almost) all evil.
Joined: Apr 2005
Joram Offline OP
veteran
OP Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Hey smile

dank voor de respons!

Gisteren de Dungeon van Iona nog eens gedaan héhé ... was tof en in The house of Madness geweest laugh ...!

Nog een vraagje over een gekregen Quest in The Graveyard:
"Find the Dukes murderer" ...
Gekregen van die Ghost of Duke Ferol in de kapel.

Waar/Hoe begin ik aan deze quest?
Iemand een hint voor me? wink


On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Joined: Jun 2003
old hand
Offline
old hand
Joined: Jun 2003
Om die moord op te lossen moet je het gaan zoeken in de Assassin's Guild. smile

Joined: Apr 2005
Joram Offline OP
veteran
OP Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Originally Posted by Merendrious
Bij DD moet je van tijd gewoon wat geduld uitoefenen, en dan bots je wel op iets dat je verder helpt bij 1 of andere quest smile. Soms is dit meteen, bij andere quests pas een kwart spel later smile


Dat klopt wel wink

Ik ga daarom ook in vervolg op een andere manier spelen.
Toen ik las dat je méér experience kan vergaren door eerst zoveel mogelijk monsters enzo af te slachten en de quests zo lang als mogelijk uit te stellen, ben ik dit gaan doen.
Daardoor ben ik niet "alert" op de quest en als ik dan gedaan heb met monsters doden, moet ik plots gaan "denken" over de openstaande quests smirk ...

Erg leuk vind ik dat toch niet, want dan zit je op de duur enkel nog van hier naar daar te rennen (en teleporteren) om de quest op te lossen... disagree ... dat wordt eentonig dan héhé...

Ik weet, heel de gameplay, het ligt zuiver aan mezelf natuurlijk, aan de "keuzes" die ik zelf maak "hoe te spelen" ....

Dus in het vervolg speel ik gewoon zoals ik dat wil met die quest en als ik daardoor minder experience vergaar is dat maar zo ... De Quest van "The Wishing Well" kan ik wel tot ongeveer op het laatst bewaren smile

Ja, Dukes murderer.. inderdaad de Assassin's Guild!
En ik die "dacht" dat ik daar al geweest was, hahaha ... best aangename verrassing te ontdekken dat ik die Assassin's (Shadows...) nog een lesje kon leren héhé grin

Ik heb in ieder geval al héél veel bijgeleerd met en in Divine Divinity!

Last edited by Joram; 30/11/08 12:02 PM.

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !

Moderated by  Larian_QA, Lar_q, Lynn, Macbeth 

Link Copied to Clipboard
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5