Larian Banner: Baldur's Gate Patch 9
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
#394541 04/12/09 08:26 AM
Joined: Dec 2009
A
stranger
OP Offline
stranger
A
Joined: Dec 2009
dag iedereen,

ik zit vast met mijn spel als ik tussen twee rotsen moet doorgaan naar de plek waar die ronde plaats met stenen "rhode" krijg ik een laadscherm en het blijft zo
ik heb windows xp en ik heb ook al geprobeert om de patch te instaleren maar hij zegt telkens dat er geen divinity 2 op mijn pc staat

kan iemand mij helpen aub.

Joined: Apr 2005
veteran
Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Hoi,

jammer dat ik je niet kan helpen ... ik speel op de xbox.
Blijft het laadscherm hangen vóór of ná de dialoog met Rhode?? (ik dacht dat het daar "Talana" is die je ontmoet, niet? )
In ieder geval, mocht het zijn dat het NA de dialoog vastloopt, dan kan je eens het volgende proberen te doen:
Laad die samegame opnieuw, loop naar het ronde platform, de dialoog start en SKIP heel deze dialoog door met je muis te klikken op "Continue" binnen die dialoogvensters (of op een andere manier, want ik weet niet HOE het met de pc-versie in z'n werk gaat, maar ik veronderstel dat je vooral met de muis of een toetsenbord-sneltoets werkt).
Mogelijk lukt het dan wel?
En geen schrik, je kan die dialoog nadien rustig nalezen in je Logbook wink

Maar ik zeg het, ik heb de xbox-versie en zelf heb ik 1 keer een oneindig laadscherm gehad op het einde van Farglow, NA de dialoog, op het moment dat ik met dat luchtschip mee reis naar Brocken Valley ... als ik dan de dialoog SKIP loopt alles prima!

Als dit niet mocht lukken andybody, dan vrees ik dat je alles in het engels zal mogen doen, want dat je daar meer kans maakt om geholpen te worden...
Of als je het lastig hebt met engels (ik weet niet hoe jong je bent) ... misschien iemand in je buurt om hulp vragen die wel goed engels kan en eens samen in het engelstalige gedeelte van het forum lezen, want je bent zeker niet de enige met de pc-versie die hier problemen mee heeft!

En ik zou het heel jammer vinden dat je niet verder kan spelen! Persoonlijk vind ik D II een fantastische RPG! Jammer van deze "bug" !

Véél succes andybody, hopelijk lukt het je binnenkort wel! Ik duim!

Groetjes wink

Last edited by Joram; 07/12/09 09:21 AM.

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Joined: Feb 2004
Location: Belgium
apprentice
Offline
apprentice
Joined: Feb 2004
Location: Belgium
Heb hetzelfde probleem op Vista.
Is hier al een oplossing voor? Zal alleszins verder gaan kijken in de andere forums.

Joined: Apr 2005
veteran
Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Misschien trachten de dialoog snel door te bladeren (continue) en zo de dialoog snel af te handelen zodat de video wel start?

Maar ja, zeker weet ik het niet of dat trukje ook lukt op de pc smirk
Maar ik hoop van wel!! smile

EDIT:
maar zoals je zelf aangeeft ga eens kijken in de andere forumtopics, wnat mogelijk is er reeds een patch uitgekomen om dat probleem te verhelpen!

Last edited by Joram; 13/01/10 03:25 PM.

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Joined: Feb 2010
Location: Netherlands
D
stranger
Offline
stranger
D
Joined: Feb 2010
Location: Netherlands
Heey,
Ik kreeg dit ook, toen sloot k t spel af, en toen vroeg ie om een update, deze heb ik geinstalleerd, hij zei dat hij de geinstalleerde versie van het spel niet kon vinden. Ik heb toen weer opgestart en toen ging hij wel verder.



Moderated by  Larian_QA, Lar_q, Lynn, Macbeth 

Link Copied to Clipboard
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5