Larian Banner: Baldur's Gate Patch 9
Previous Thread
Next Thread
Print Thread
Page 4 of 4 1 2 3 4
Joined: Jul 2005
Location: Belgium
old hand
Offline
old hand
Joined: Jul 2005
Location: Belgium
Ohh, merci Galadriel in tijden van nood kende uw echte vrienden(de tijden van nood= de tijd dat ik geen oblivion heb)

Nog 2 examens en dan geld verdienen voor mn nieuwe pc+oblivion!


Joined: Aug 2010
Location: Belgium
Q
stranger
Offline
stranger
Q
Joined: Aug 2010
Location: Belgium
Hallo

Ik leen Divine Divinity 1 van de bib :P

En ik raak niet uit Council of 7 om de leden te gaan zoeken. Iemand die mijn zou kunnen helpen?

Alvast bedankt
Quuro

Joined: Apr 2005
veteran
Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Werkt de teleporter dan niet?
Als ik me goed herinner dan moet je eerst daar de Succubus verslaan vooraleer je verder kan spelen (terugkeren naar Rivellon).

Heb je dat al gedaan? Let op dat de Succubus (vrouwelijke vijand) je geen "kus" geeft wink

En heb je in de Councel of Seven al gesproken met alle mogelijke NPC's? MArdaneus, is die daar?

Succes en laat maar weten wat je daar al hebt gedaan.



On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Joined: Aug 2010
Location: Belgium
Q
stranger
Offline
stranger
Q
Joined: Aug 2010
Location: Belgium
Mardeneues is daar niet enkel Zandalor

Om uit de Council te raken kan dat dus enkel via de teleports?

Maar hoe gebruik ik die dan precies?

Quuro

Joined: Apr 2005
veteran
Offline
veteran
Joined: Apr 2005
Zandalor is de enige die de teleporter activeerd van en naar de Council of Seven ruimte. Dus normaal zou je op die teleporter moeten kunnen klikken en dan kan je op een kaart een andere teleporterplaats aanklikken zodat je daar naartoe word ge-teleporteerd.

In het begin van het spel WANNEER je Zandalor voor de allereerste keer ontmoet geeft hij jou een eerste "Scroll" voor de Teleporter nabij Aleroth (ten zuid oosten van de poort van Aleroth). Zandalor geeft je dan de Quest om ook alle andere Teleporterplaatzsen (de Scrolls) te vinden en deze te activeren.



On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !
Page 4 of 4 1 2 3 4

Moderated by  Larian_QA, Lar_q, Lynn, Macbeth 

Link Copied to Clipboard
Powered by UBB.threads™ PHP Forum Software 7.7.5