Dan zal ik daar eens naar uitkijken, bedankt!

Ik heb wel eens de demo gespeeld die als bonus bij de dvd Dungeons & Dragons zat.
Maar zodra n van je team leden eraan was, kon je telkens opnieuw beginne omdat dat karakter toevallig een skill had die de andere niet hebben en je dus niet verder kon. Dat was wel balen.

Spijtig dat de film Dungeons & Dragons zo'n slechte keuze van acteurs had want anders was die wel beter uit de verf gekomen denk ik. Het verhaal op zich was niet slecht.

Divinity zou zich daarvoor ook goed kunnen lenen. De landschappen daarvan zou ik in't echt ook wel eens willen doorwandelen en de grotten en kastelen...
Zou men daar geen pretpark thema van kunnen maken ? Ik zie het al zo voor me.
Je begint met lederen sandaaltjes, een houten shield en een daggertje, je doorkruist velden en bossen en hier en daar vind je gesloten kisten die je enkel met de juist sleutel openkrijgt. Vruchten en bessen lessen je honger in afwisseling met een sappig stuk vlees en bekers water. Dorpelingen vragen je om bepaalde voorwerpen mee te brengen en daarvoor mag je in hun schuur overnachten en krijg je in ruil daarna een geringe geldsom.
Je wilt gaan bidden in een rustig uitziend kerkje om dan met bliksemschichten om de oren geslagen te worden door geestverschijningen die een beetje 'pissed off' zijn.
En dan telkens je een Bigg Boss monster overwonnen hebt, krijg je nieuwe wapens en uitrusting ter beschikking...

Ah, wishful thinking lol