Na een lange periode (van mei '09 tot onlangs eind oktober '09) geen enkele game te hebben gespeeld ben ik tegenwoordig weer Divine Divinity aan het spelen!

Het grappige en leuke is dat ik nog steeds nieuwe dingen ontdek! Zo heb ik eindelijk begrepen hoe ik die vervelende "wardrummers" vrij snel en gemakkelijk een kopje kleiner kan maken hahaha... met poison weapon (survivor skill) in combinatie met een sterk wapen en Freeze-spell lukt het heel goed! Ook dei Heavy Orcs krijg ik sneller klein met poison, hihi!
Ik geloof dat ik volgende keer op niveau "Hard" ga spelen (speel nu op "normal"), dat moet wel lukken, want dankzij alle speelervaring gaat DD me op de duur te gemakkelijk worden (normal - easy, daar ben ik vroeger mee begonnen!) lol ...

Waar ik wel nu vanaf stap is volgende:
vroeger wilde ik zoveel mogelijk experiencepunten behalen door vooral eerst alles wat ik kan doden af te maken en dan pas me toeleggen op de quests. Maar dat vind ik nu helemaal niet leuk meer omdat ik dan op de duur alleen nog maar over en weer ga om quests op te lossen ...
Ik opteer nu om ook vanaf het begin van DD quests op te lossen...
Grappig dat ik dit nu pas ontdek smile

Wie speelt er momenteel nog DD en/of wil iets vertellen over zijn/haar DD-ervaringen?

Groetjes wink

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !