Ik ga binnenkort weer DD spelen denk ik smile M'n tante kocht 'm 2002 en daar raakte ik er hele verslaafd aan :P Later hadden we geen contact meer met die tante en heb ik 1 jaar zonder DD moeten doen. Voor m'n verjaardag kreeg ik het spel en ben ik er meteen weer aan begonnen. Ook de muziek van dat spel vond ik toen al geweldig en ruim 7 jaar later luister ik er nog regelmatig naar in Windows Media Player :P

Na al die jaren blijft het een geweldig spel. Zo ontzettend veel quests, zoveel verschillende vijanden en een goed verhaal. Het is wel grappig dat je zovaak kan loaden totdat een item dat je vindt de Durability, Armor, Charm Quality en eventueel Spells en extra Stats heeft die je graag wilt. Daar heb ik vaak gebruik van gemaakt met zeldzame items :P

In Divine Divinity ben ik wel een bug tegengekomen die tot fatale gevolgen leidde :P Althans, het kwam door het uitstellen van 'Mardaneus sanity' quest en meteen uit Aleroth te gaan, dus het is niet echt een bug, maar ik moest wel opnieuw beginnen omdat ik meestal maar 3 save files gebruik en die om en om overwrite (dus na enkele uren kan ik al niet meer terug, en dus al helemaal niet meer naar de eerste uren van het spel :P). Toen ik eenmaal moest zoeken voor Council members, bleek dat Mardaneus de deur van zijn huis op slot had gedaan, dat de ladder in de put (naast zijn huis) verdwenen was EN dat Thelyron niet verscheen, onderaan de Catacombs, na het overhalen van de hendel.

Ik moet wel zeggen dat ik de Dragon Platebody (en dus ook de Helm) alleen de 2e keer dat ik speelde, haalde zonder quest guide. De keer daarna had ik echt geen idee meer wat ik precies moest doen, maar inmiddels weet ik dat weer :P

Nouja, dat was mijn verhaal daarover.