Ja, ik heb eens het een an ander uitgetest, maar netjes afgeven aan Derk, de smid is wel het beste precies! wink

Nog eerste vraag:
Er is in Brocken valley aan handelaar (Norydifius of zoiets), die "fake" items verkoopt... Als ik hem Mindread dan verteld hij iets over "Earrings" dei wel oké zijn...
Nu, ergens ben ik de eerste keer dat ik speelde aan "Fake Red Ore" gevonden en deze stond gans het spel tussen mijn quest-items, maar ik heb er nooit iets mee kunnen doen!
Nu dacht ik, mocht ik die "Fake Red Ore" opnieuw vinden (ik kan me niet herinneren waar ik die toen heb gevonde, smirk !), misschien heeft deze iets te maken met die handelaar?
Weet jij dat?

Een tweede vraag:
in het Temple of Doom gebied komt ik op een bepaald moment bij gloeiend hete rotsen waar ik niet op mag gaan OF ik verbrand en sterf heel snel!! Nu, ik heb daar wel op die rotsen 2 maal een kist zien staan! Maar daar kan ik niet tijdig bij omwille van die gloeiende rotsen!!
Is er een mogelijkheid om dit WEL te bereiken (kisten) of om die gloeiende rotsen te doven?
Hetzelfde met dat vergif! Ik zie ook daar weer nog kisten staan, maar ik sterf veel te snel door het gif om deze tijdig te bereiken! Wel jammer...

Of moet ik daarbij heel veel grote krachtige healingpotions hebben of een bepaalde skill? Of een hoger level? (ik was level 13 toen ik daar in die Temple of Doom ben binnen gegaan).

Alvast dank!



On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !