Ik ben weer opnieuw met DD bezig!
Dit keer speel ik de Steam-versie(=zonder cd-rom spelen)! Heb deze gekocht via de website van GOG.com. Daar kan je de allerlaatste vernieuwde widescreen-ondersteunende versie V1.05A kopen! smile

Ik bewaar dit keer welbepaalde savegames (ik kies er namelijk voro om om de 5 levels 1 savegame te bewaren, dus van level 5, level 10, level 15, enz ...) en ik ben tevreden van mijn keuze om dit keer eindelijk eens door te blijven spelen op de hoogste moeilijkheidsgraad (hard), want die valt best mee!
Heb gekozen voor een vrouwelijke Mage (2 skills: Bless & Meteore Strike) en ben nu bijna aan level 14. Mardaneus heb ik nog maar net genezen en alle andere quests in Aleroth en omgeving zijn klaar ... of toch niet helemaal, want nu is George vermoord en later kan ik die quest oplossen ... smile

Ik heb nu 3 soorten Scrolls (Mage, Elven & Lizard) en ga trachten eerst al die andere scrolls te bemachtigen.
Wat is Divine Divinity verslavend, amaai! Ik moet ook eens gaan afkicken biggrin :hihi: !!

Wie speelt er ook (de steam-versie) nog ??

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !