Gisteren toch maar weer opnieuw begonnen biggrin ... ben écht helemaal de tel kwijt hoe vaak ik al opnieuw ben begonnen, maar ik schat minstens een 50 tal keren, zeker!

Dit keer wil ik dus ook met DD de uitdaging aangaan om "hardcore" te spelen. Ik wil vooral me heel goed amuseren en voor mij betekend dit "een uitdaging" aangaan! delight
Ik ben er heel zeker van dat ik DD op deze manier weer mijn andere ogen ga bekijken! Ook andere Skill ga kiezen en mijn stats op een andere wijze vorm ga geven !
En ik wil dit keer trachten DD helemaal uit te spelen, uiteraard liefst zonder dat mijn held één keer dood gaat hahaha ... Of dat zal lukken? Ik vrees van niet en zeker niet als ik een keertje te ongedurig durf zijn als ik vijanden aan het verslaan ben ... Niet voldoende vooraf een planning maken kan fatale gevolgen hebben ... Maar heel graag wil ik minstens tot in de Wastelands geraken, want die muziek daar vind ik fantastisch, sumbliem, steengoed ... !!!
Waarschijnlijk ga ik trachten eerst DD op hardcore te spelen en daarna, als FoV (The Dragon Knight Saga op de Xbox) uitgekomen is, heel die Saga op hardcore. Al wil ik toch minstens D 2 : ED ook een tijdje spelen op hardcore om het "verschil" te proeven tussen de huidige versie en de "remastered" versie. Ik zie wel of ik voldoende "tijd" heb (vrees echter van niet silly ).

Ik heb mezelf enkele "regels" opgelegd voor DD op hardcore :
1 * Als ik sterf is het GAME OVER én moet ik dit optekenen in een dagboek en dit in een topic op fora plaatsen.
2 * Telkens ik DD opstart begin ik aan een nieuwe SPEELSESSIE. Zulk een sessie start dus met het "laden" van het spel & stopt met "opslaan". Tijdens die sessie is het verboden om welke reden ook (tenzij wegens een bug of vastlopen van de pc) het spel op te slaan/te herladen !!
3 * ALS het GAME OVER is moet ik opnieuw beginnen vanaf daar waar ik het laatst bent gestopt (vorige speelsessie). ALS ik echter voor een 2e maal sterft op éénzelfde LEVEL (dat reeds is opgetekend), DAN moet ik een nieuw karakter maken!
4 * Uiteraard staat de instelling van de moeilijkheidsgraad op "High" !
5 * CHEATEN is uit den boze!!! Gedane zaken nemen geen keer! Gevonden items nemen zoals ze zijn en dialogen met NPC's idem! Ook Quest-opties zijn onomkeerbaar! Stelen van NPC's is WEL toegestaan (Pickpocket hoort erbij, is een Skill) !
6 * VERBODEN SKILLS zijn: skills die XP verhogen (Wisdom).
7 * "The Wishing Well" : ik mag alles kiezen behalve XP-punten !!

On 7th of february 2015 : I start a new adventure in the Divinity world of Original Sin,
it's a Fantastic Freaking Fabulous Funny ... it's my All Time Favorite One !